Kursus Python terbaik di Udemy

Sekiranya anda ingin belajar memprogram, Python adalah bahasa pertama yang baik untuk menguji air. Sintaks dan tegasnya pada kod berstruktur yang betul menjadikannya mudah dipelajari, tetapi juga popular dan cukup serba boleh untuk melakukan sesuatu setelah anda mengetahui dengan teliti. Membangunkan laman web dinamik, perisian desktop, dan menyokong sains data - anda namakannya, Python boleh melakukannya. Ini adalah pilihan dalam lima bahasa pengekodan paling popular di hadapan yang unggul seperti PHP dan Javascript, jadi ini adalah pilihan yang bagus jika anda ingin memulakan karier sebagai pengekod.

Kursus Python terbaik di Udemy

Tutorial video adalah kaedah terbaik untuk mempelajari bahasa pengaturcaraan baru dan pasaran kursus dalam talian Udemy mempunyai lebih daripada 500 kursus Python untuk dipilih. Berikut adalah lima teratas kami.

1. Lengkapkan Bootcamp Python

Kursus Python yang paling popular, Bootcamp Python yang lengkap sesuai dengan namanya dan sangat sesuai jika anda ingin mempelajari prinsip pengaturcaraan umum bersama Python.

Lihat yang berkaitan Kursus Udemy percuma terbaik 2017: Kembangkan kemahiran anda dengan kursus percuma ini 5 kursus pengekodan terbaik untuk kanak-kanak di UK Lima kursus universiti UK terbaik untuk reka bentuk permainan

Sebenarnya, ini adalah kursus pengaturcaraan yang kebetulan menggunakan Python dan melakukan apa yang anda harapkan - membuat pelajar tidak mengetahui apa-apa mengenai subjek ini sehingga pengaturcaraan dan pengecualian berorientasikan objek. Ia kemudian beralih ke beberapa ciri bahasa yang cukup maju termasuk Penghias dan Penjana. Saya mengesyaki sebilangan pelajar akan menyerah pada ketika ini kerana, walaupun berguna untuk mengoptimumkan kod, ciri seperti ini dapat dipelajari sebaik sahaja anda mempunyai pengalaman mengenai ciri-ciri Python yang lebih asas di bawah tali pinggang anda.

the_best_python_courses_on_udemy _-_ 3

Secara keseluruhan, ini adalah yang paling hampir untuk mendapatkan pendidikan penuh di Python dan pengaturcaraan. Ia luas, lengkap, dan dipersembahkan dengan cara keperibadian oleh pengajar Jose Portilla dan akan sesuai dengan mereka yang ingin menyentuh semua aspek bahasa, walaupun dalam bentuk akademik.

2. Kursus Python Mega: Bina 10 Aplikasi Dunia Sebenar

Ini adalah pilihan yang baik untuk orang yang suka belajar dengan membina sesuatu. Projek merangkumi aplikasi desktop yang menggunakan toolkit Tkinter untuk membina GUI dan SQLite untuk menyimpan rekod. Terdapat juga projek penglihatan komputer yang cukup cemerlang yang menggunakan perpustakaan OpenCV untuk mengenali pergerakan melalui kamera web sebelum log masuk dalam talian ini untuk membentuk aplikasi keselamatan asas.

Kursus ini juga menunjukkan cara mengikis halaman web untuk data menggunakan perpustakaan Beautiful Soup. Anda boleh, misalnya, menggunakannya untuk mengekstrak ulasan dari halaman Amazon yang siap dipaparkan di laman web anda. Anda membuat laman web ini menggunakan tutorial menggabungkan Python dan Flask - kerangka yang mendasari Pinterest.

3. Melengkapkan Python Masterclass

Seperti namanya, ini adalah kursus lain yang luas. Berbeza dengan kedua-dua yang sebelumnya, Mastery Class Python yang lengkap lebih memfokuskan pada contoh untuk aplikasi desktop dan bukannya fragmen kod atau pengembangan dalam talian.

Setiap aspek yang sering digunakan dalam bahasa inti Python diterokai dalam kursus ini, hampir selalu dengan memasukkan jenis pengajar dalam kod untuk contoh yang berfungsi dan mendorong pelajar untuk mengikuti. Pelbagai contoh aplikasi lengkap dibuat termasuk permainan blackjack.

Tetapi mungkin tarikan terbesar kursus ini adalah bahawa ia dikembangkan dengan sangat aktif dengan modul baru ditambahkan secara berkala - ini digembar-gemburkan dengan bahagian "akan datang" dalam kursus ini. Pada 38 jam, ini sudah menjadi yang terbaik dari kursus dalam lima teratas ini, dan terus berkembang sepanjang masa.

4. Sains Data dan Pembelajaran Mesin dengan Python - Hands On!

Python digunakan secara meluas untuk analisis sains dan data dan kursus ini memberi tumpuan kepada dua aspek: perlombongan data dan pembelajaran mesin.the_best_python_courses_on_udemy _-_ 2

Tidak seperti kursus lain, Sains Data dan Pembelajaran Mesin adalah kursus yang difokuskan untuk melatih pelajar untuk pekerjaan di industri ini daripada memberikan pendidikan umum. Pengajar Frank Kane menganalisis kemahiran khusus yang diiklankan dalam senarai pekerjaan dan menghasilkan silibus untuk dipadankan. Untuk menyelesaikan kursus ini, anda memerlukan pemahaman matematik yang baik kerana merangkumi konsep seperti kebarangkalian dan analisis regresi.

Walaupun anda dapat meningkatkan pengetahuan anda semasa anda mengikuti contohnya, jika anda bergelut dengan GCSE Maths, ini mungkin bukan kursus atau kerjaya untuk anda. Kursus ini juga mengharapkan beberapa pengalaman asas Python, jadi mungkin memilih yang lain terlebih dahulu sebelum memulakannya.

5. Bootcamp Pembangun Web Python dan Django Full Stack

Ini adalah satu lagi kursus yang memfokuskan kerjaya - kali ini mempersiapkan pelajar untuk mengembangkan aplikasi web yang dinamik menggunakan rangka kerja Python dan Django. Sepanjang tempoh kursus, pelajar belajar bagaimana membina keseluruhan laman web dari bawah ke atas. Dari sana, mereka belajar bagaimana menggabungkan Python, Django, dan SQL untuk membina aplikasi interaktif yang menampilkan pangkalan data dan templat.

Walaupun PHP digunakan lebih meluas untuk pengembangan web (misalnya, bahasa WordPress adalah bawaan), kombinasi Python / Django digunakan untuk sejumlah perkhidmatan berprofil tinggi termasuk Instagram. Sebagai bonus, kursus ini bahkan mengajar CSS, HTML, dan Javascript yang perlu anda ketahui untuk mula membina aplikasi web.

6. Pengenalan Pengaturcaraan Python

Kursus Python yang benar-benar percuma (salah satu sebab kami menyukainya), pilihan ini mempunyai penarafan 4.4 Bintang dan tidak dikenakan biaya untuk mendaftar. Sebagai kursus pra-syarat untuk kursus lain yang telah kami sebutkan, kursus ini akan membawa anda ke arah asas pengaturcaraan Python. Dengan pelajaran ringkas dan mudah, anda tidak akan mempelajari Python secara keseluruhan tetapi kerana percuma, ia adalah tempat yang bagus untuk memulakan sebelum melakukan pembelian.

Soalan Lazim

Berikut adalah beberapa jawapan untuk soalan yang sering diajukan.

Adakah kursus Udemy berbaloi?

Udemy adalah kumpulan kelas dalam talian di mana pengguna internet dapat mempelajari pelbagai kemahiran dan pengetahuan yang berguna. Walaupun beberapa kursus ini bukan alternatif yang sesuai untuk ijazah perguruan tinggi, banyak yang menawarkan perakuan tamat. Untuk sesuatu seperti pengaturcaraan, mereka adalah sumber yang tidak ternilai jika Anda ingin membuat nama sendiri dalam industri ini.

Tidak, anda mungkin tidak akan menjadi pakar bedah terkenal di dunia terima kasih kepada Udemy, tetapi bagi pengaturcara yang dapat membuat nama untuk diri mereka sendiri tanpa kelayakan kuliah tertinggi, ia pasti bernilai masa dan wang.

Adakah Udemy menawarkan bayaran balik?

Ya, dalam banyak kursus. Dengan mengandaikan kursus yang anda beli mengambil bahagian dalam polisi pengembalian wang 30 hari Udemy, anda boleh meminta bayaran balik dengan melayari laman web. Diperlukan masa 5-10 hari bekerja untuk menerima bayaran balik anda tetapi akan dikembalikan ke kaedah pembayaran asal kecuali diminta sebaliknya.

Sekiranya anda tidak layak mendapat bayaran balik (atas alasan apa pun), anda akan menerima kredit di Udemy yang boleh anda gunakan untuk kursus lain di laman web.