7 telefon pintar murah terbaik tahun 2015: Ini adalah telefon bajet terbaik yang boleh anda beli

Dalam masa lebih dari satu dekad, telefon pintar telah berkembang dari peranti canggih yang disediakan untuk orang kaya menjadi teman hidup yang dimiliki oleh hampir semua orang. Hari-hari ini, kami tidak pernah jauh dari peranti kami, tetapi kami tidak mampu membeli salah satu telefon pintar terbaik tahun 2015.

7 telefon pintar murah terbaik tahun 2015: Ini adalah telefon bajet terbaik yang boleh anda beli

Membeli telefon bimbit baru yang tidak memerlukan kos bumi sukar. Terdapat banyak pilihan telefon bimbit untuk dipilih, dan landskap telefon pintar bajet adalah ladang ranjau, dipenuhi dengan peranti perlahan dan buruk yang hampir tidak bernilai plastik, kaca dan silikon dari mana mereka dibuat.

Namun, ini bukan semua kehancuran dan kesuraman: terdapat banyak telefon pintar yang berpatutan di sekelilingnya dengan pelbagai ciri yang mengagumkan. Kami telah mengumpulkan senarai peranti belanjawan terbaik ini untuk membantu anda memilih telefon pintar yang berpatutan untuk anda.

Semua harga adalah tanpa SIM.

Telefon pintar murah terbaik tahun 2015

1. Motorola Moto G 3 (2015)

Harga apabila dikaji semula: £ 159 termasuk PPN

Motorola menduduki tempat teratas dalam perlumbaan untuk smarphone bajet terbaik untuk tahun ketiga berturut-turut dengan Moto G. generasi ketiga. Ia menampilkan penampilan baru, penyesuaian Moto Maker dan dalaman yang lebih pantas, di samping kalis air dan kamera belakang 13-megapiksel yang sangat baik . Secara keseluruhan, Moto G 3 adalah telefon pintar bajet terbaik yang boleh dibeli. Sekiranya anda tidak dapat mengeluarkan anggaran anda ke telefon utama, ini adalah perkara terbaik seterusnya.

Baca ulasan Motorola Moto G 3 (2015) yang lengkap di sini

2. Motorola Moto E

Harga apabila dikaji semula: £ 109 termasuk PPN

Ulasan Motorola Moto E (2015) - tutup kamera

Motorola mempunyai kemampuan untuk membuat telefon bajet yang mengagumkan, dan Motorola Moto E generasi kedua tidak berbeza. Dengan pemproses yang lebih pantas dan selamat datang sokongan 4G, Motorola akan menjadi pemenang bajet lain pada tahun 2015.

Baca ulasan Motorola Moto E sepenuhnya di sini

3. Huawei Honor Holly

Harga semasa dikaji: £ 90 termasuk PPN

Honor Holly - kamera depan

Walaupun Holly kekurangan prestasi dan prestasi Android 4.4, Emotion UI, agak tidak memberi semangat, titik harganya yang sangat rendah menebusnya. Ia juga mempunyai simpanan terbesar dari semua telefon bajet kami, dengan 16GB sebagai standard. Sekiranya harga benar-benar menjadi masalah, Holly adalah telefon bimbit sub £ 100 yang kami cadangkan.

4. Sony Xperia M4 Aqua

Harga semasa ditinjau: £ 225 termasuk VAT

Telefon pintar Sony pertengahan mungkin berada di hujung julat harga anggaran yang lebih tinggi, tetapi reka bentuk logam dan kaca yang langsing, bergaya, menjadikannya kelihatan lebih menarik daripada kebanyakan pesaingnya yang sedikit lebih murah. Gabungkan ini dengan tahap ketahanan air yang sama dengan Xperia Z3 +, paparan HD, kamera 13-megapiksel dan pemproses octa-core dan anda mempunyai telefon bimbit yang kuat dengan harga yang berpatutan.

Baca ulasan lengkap Sony M4 Aqua di laman saudara kami, Ulasan Pakar

5. Wileyfox Swift

Harga semasa dikaji: £ 129 termasuk PPN

Pengilang telefon pintar Britain Wileyfox mempunyai cita-cita yang serupa dengan syarikat permulaan China OnePlus yang sangat berjaya. Telefon bimbit pertamanya menekan gaya daripada reka bentuk yang agak ringkas dan memuatkan banyak ciri ke dalam telefon yang harganya sangat sedikit. Tambahan terbesar, bagaimanapun, ia dilengkapi dengan OS berasaskan Android Cyanogen yang fleksibel dan sering diperbaharui.

Baca ulasan Wileyfox Swift lengkap di sini

6. Microsoft Lumia 640 XL

Harga semasa dikaji: £ 184 termasuk VAT

Sekiranya anda berada di pasaran untuk mendapatkan anggaran harga, anda tidak akan terlalu salah dengan Lumia 640 XL dan paparan 5.7 inci. Ini adalah telefon Windows, yang bermaksud anda tidak mendapat akses ke pilihan aplikasi yang sama seperti yang anda lakukan dengan telefon bimbit Android, tetapi sebagai telefon pintar permulaan, itu adalah pilihan yang baik. Sebagai penggoda tambahan, ia hadir dengan langganan Office 365 secara percuma selama setahun.

Baca ulasan Nokia 640XL sepenuhnya di sini

7. Microsoft Lumia 640

Harga semasa dikaji: £ 120 termasuk VAT

Lumia 640 adalah langkah besar dari pendahulunya, Lumia 630, dan alternatif skrin kecil untuk Lumia 640 XL yang lebih besar. Ia mempunyai skrin yang hebat, prestasi yang hebat dan 4G. Bagi mereka yang gemar menggunakan Windows 8.1 di telefon mereka, anda sukar mencari yang lebih baik dengan harga yang sangat rendah ini.

Baca ulasan Nokia Lumia 640 penuh di sini

7. Kehormatan 4X

Harga semasa ditinjau: £ 145 termasuk PPN

Ulasan Honor 4x: Tidak cantik, tetapi Honor 4x praktikal dan sangat murah

4X mempunyai hayat bateri yang baik, kamera yang baik dan prestasi yang berpatutan. Tambahkan paparan 5.5in yang besar dan terang dan harga lebih rendah daripada £ 150 dan anda mempunyai resipi yang berjaya.

Sebilangan mungkin tidak meneruskan dengan hamparan Android Huawei Emotion UI, atau kekurangan Android Lollipop, tetapi jika itu tidak mengganggu anda, 4x menawarkan banyak dengan sedikit wang.

Baca ulasan Honor 4x penuh di sini


$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found