Cara Memberitahu jika Akaun POF Aktif

Menjadi salah satu aplikasi temu janji paling lama, Plenty of Fish, atau POF untuk jangka pendek, juga merupakan salah satu yang terbesar. Dengan lebih daripada 90 juta pengguna berdaftar, sekitar 3.6 juta orang masuk setiap hari. Bersama dengan angka yang mengagumkan ini, POF dapat berbangga dengan satu statistik yang lebih penting - ia membantu mewujudkan lebih dari satu juta hubungan setiap tahun.

Cara Memberitahu jika Akaun POF Aktif

Semasa mencari orang yang sesuai dengan perlawanan anda, atau ketika anda ingin melakukan sedikit mata-mata ketika mereka terakhir masuk, enjin carian POF yang kuat dapat membantu dengan itu.

Mencari Orang itu

Menggunakan pilihan carian di POF adalah sebiji kek. Ikuti sahaja langkah-langkah yang dinyatakan di bawah.

  1. Buka laman web POF di penyemak imbas anda dan log masuk dengan parameter anda.
  2. Klik butang "Cari" yang terdapat di menu atas.
  3. Pilih pilihan yang paling sesuai dengan orang yang anda cari:
    1. Pilih jantina orang itu.
    2. Ringkas usia mereka dengan memilih satu tahun sebelum dan satu tahun selepas tahun kelahiran mereka. Contohnya, jika orang itu berumur 25 tahun, tetapkan parameternya ke 24 dan 26.
    3. Tetapkan lokasi tempat tinggal mereka, dengan memasukkan poskod, kota, negara bagian, atau bahkan sebuah negara.
    4. Sekiranya anda mengetahui kawasan yang tepat di mana mereka tinggal, itu bermaksud maklumat lokasi di atas cukup tepat. Cukup untuk menetapkan jarak carian lokasi hingga empat atau lima batu. Sekiranya anda tidak sepenuhnya yakin dengan poskod yang tepat, tetapi anda tahu dari mana mereka berasal, anda mungkin mempertimbangkan untuk memperluas kawasan carian.
    5. Oleh kerana anda mencari orang tertentu, anda dapat menetapkan bidang "Urutkan" menjadi "Nama". Itu akan menyusun hasil carian mengikut abjad. Sekiranya anda berusaha mencari orang yang aktif baru-baru ini, anda dapat memilih untuk menyusun hasil carian dengan parameter "Lawatan Terakhir". Maklumat ini berkaitan dengan ketika seseorang terakhir masuk ke POF.
    6. Sejauh parameter carian lain yang bersangkutan, seperti "Berat Badan", "Pendidikan", atau "Maksud", anda boleh meninggalkannya. Bergantung pada apakah mereka mengisi bidang ini dengan jujur, hasil carian mungkin tidak termasuk orang yang anda cari.
  4. Setelah memasukkan semua butiran, sudah tiba masanya untuk mengklik butang "Cari".

Dengan semua hasil di hadapan anda, anda boleh mula mencari senarai untuk mencari orang yang tepat.

Beritahu sama ada Akaun POF Aktif

Menapis Hasilnya

Anda mungkin mendapat beberapa halaman orang yang sesuai dengan kriteria yang telah anda pilih. Memandangkan senarai itu disusun mengikut nama orang itu, agak mudah untuk menavigasi ke profil yang betul.

Sekiranya nama mereka bermula dengan huruf M, dan ada 15 halaman hasil, misalnya, klik pada halaman yang berada di tengah-tengah. Sekiranya anda tidak menjumpainya di halaman 7 atau 8, periksa huruf mana nama yang disenaraikan bermula pada halaman ini. Oleh itu, pergi beberapa halaman ke belakang atau ke depan sehingga nama yang bermula dengan huruf M muncul.

Sekiranya anda berusaha mencari orang yang baru-baru ini aktif di POF, anda mungkin memutuskan untuk menyusun hasilnya dengan "Lawatan Terakhir". Dalam kes ini, anda akan melihat beberapa nilai yang berbeza di lajur "Lawatan Terakhir". Mereka cukup jelas:

  1. Dalam Talian Sekarang
  2. Dalam Talian Hari Ini
  3. Dalam Talian Minggu Ini
  4. Dalam Talian 30 Hari Terakhir

Sekiranya orang tersebut belum log masuk ke POF dalam lebih dari 30 hari, medan "Lawatan Terakhir" akan kosong. Tetapi, jika orang tersebut tidak muncul dalam hasil carian, kemungkinan besar akaun mereka tidak aktif pada masa ini.

Harap maklum, jika anda berusaha mencari profil anda sehingga anda dapat melihat bagaimana profil tersebut muncul dalam hasil carian, kemungkinan anda tidak mendapati diri anda disenaraikan di sini. Sebab mengapa ini berlaku tidak sepenuhnya jelas, dan banyak pengguna POF telah melaporkan kejadian ini.

sekiranya Akaun POF Aktif

Kekal Di Bawah Radar

Beberapa orang mungkin merasakan bahawa menunjukkan log masuk terakhir anda dalam hasil carian menyerang privasi mereka. Malangnya, data ini bukan sesuatu yang dapat anda sembunyikan dari orang lain. POF menggunakan data ini untuk memberitahu orang lain jika seseorang aktif di platform baru-baru ini.

Walau bagaimanapun, jika anda kebanyakan menggunakan pilihan carian untuk mencari seseorang yang ingin anda hubungi, ada helah mudah untuk ini. Oleh kerana carian di POF dapat diakses tanpa log masuk ke laman web mereka, anda boleh melakukannya. Lain kali anda mahu menggunakan carian, log keluar, dan lakukan penyamaran.

Sebaik sahaja anda menemui orang yang paling sesuai dengan anda, anda boleh menghubungi mereka semasa anda log masuk.

Alat Kuat

Menggunakan carian POF mungkin merupakan salah satu pilihan yang paling banyak digunakan di sebelah sembang dalam aplikasi. Mengetahui bagaimana mencari ketika seseorang terakhir aktif di platform boleh memberi anda maklumat sekiranya anda menjangkakan jawapan tidak lama lagi. Juga, jika anda mencari orang tertentu, ini membolehkan anda mengetahui sama ada mereka masih menggunakan POF. Sekiranya mereka melakukannya, anda juga akan tahu bagaimana baru-baru ini mereka juga log masuk.

Adakah anda dapat menemui orang itu? Adakah anda fikir maklumat "Aktif Terakhir" berharga? Sila kongsi pengalaman anda dengan POF di bahagian komen di bawah.