Cara Menghantar atau Memuat turun Beberapa Foto Sekali Dalam Instagram

Sekiranya anda pengguna Instagram yang berat, kemampuan untuk menghantar banyak gambar sekaligus adalah bonus sebenar. Oleh kerana tayangan slaid kelihatan sangat popular, dengan dapat menyiarkan semua gambar dalam satu hit menjimatkan masa dan usaha, dan ia menambahkan lapisan kreativiti tambahan untuk apa yang anda boleh lakukan. Walaupun Instagram secara teknikal tidak membenarkan anda memuat turun foto, anda masih boleh melakukannya sekiranya anda tahu caranya.

Cara Menghantar atau Memuat turun Beberapa Foto sekaligus di Instagram

Februari, 2017 menyaksikan Instagram membolehkan pengguna memuat naik hingga sepuluh gambar sekaligus dan menjadikannya sebagai tayangan slaid. Ini menjadikan profil lebih mudah digunakan, kerana anda tidak akan melihat puluhan gambar serupa menyumbat profil. Sebagai gantinya, mereka boleh digabungkan menjadi tayangan slaid, yang menjadikannya lebih mudah untuk dilihat dan memberikan konteks kepada siri ini secara keseluruhan. Saya fikir ia adalah langkah yang baik oleh Instagram, dan nampaknya saya tidak sendirian memikirkannya.

Cara menyiarkan banyak gambar sekaligus di Instagram

Sekiranya anda ingin menyiarkan banyak foto sekaligus di Instagram, itu sangat mudah. Sungguh, prosesnya tidak jauh berbeza dengan hanya menyiarkan satu gambar.

  1. Buka aplikasi Instagram.
  2. Pilih ikon Plus seperti biasa.
  3. Ketik ikon Select Multiple di sebelah Boomerang dan Layout.
  4. Pilih siri gambar anda; anda boleh mempunyai sehingga 10 sekaligus.
  5. Edit gambar, tambahkan kesan seperti biasa, dan ubah urutan mengikut keperluan anda.

Anda boleh melakukan perkara yang sama dengan video Instagram. Cukup pilih hingga 10 video sekaligus dan bukannya gambar. Anda boleh menambah kapsyen, kesan, atau apa sahaja yang anda perlukan. Dengan gambar atau gambar, mesti ada sebilangan kecil dalam setiap gambar semasa anda melihatnya. Ini adalah susunan yang muncul dalam tayangan slaid, dan anda boleh mengubahnya sesuka hati sehingga tayangan slaid anda berada dalam urutan yang sempurna.

Namun, ketika menambah kapsyen, tag, lokasi, dan kesan lain, itu akan berlaku untuk keseluruhan tayangan slaid, bukan hanya gambar individu.

Populariti tayangan slaid di Instagram

Sejak diperkenalkan, tayangan slaid menjadi semakin popular. Baik untuk individu mempamerkan acara dan untuk jenama yang menggunakan Instagram untuk pemasaran media sosial. Banyak jenama menggunakan tayangan slaid untuk bercerita, yang merupakan kaedah pemasaran yang sangat hebat. Membuat penonton merasakan sesuatu tentang produk lebih berkesan daripada hanya memaparkannya di wajah khalayak, dan kebanyakan jenama menyedari hal ini.

Menggunakan sepuluh foto yang dipilih dengan teliti dapat membuat naratif untuk membantu menjual produk, idea, orang, jenama, dan apa sahaja yang anda suka. Untuk produk, ini memberi lebih banyak ruang kepada jenama untuk menunjukkan produk mereka dari pelbagai sudut dan dalam situasi yang berbeza, dan itu membolehkan mereka memberi kesan yang lebih banyak.

Bagi individu, penceritaan sama pentingnya. Menunjukkan tayangan slaid Instagram mengenai kelulusan, perayaan ulang tahun, atau acara penting bukan sahaja memperlihatkan acara itu sendiri, tetapi membantu memberikan konteks gambar untuk membuat cerita, dan bukan hanya menunjukkan gambaran ringkas tentang apa yang berlaku. Barang yang hebat!

Cara memuat turun banyak gambar sekaligus di Instagram

Instagram tidak membenarkan memuat turun foto atau video dari platformnya secara rasmi, tetapi tidak banyak yang dapat mereka lakukan. Mengingat berjuta-juta item di rangkaian sosial, tidak dapat dielakkan orang ingin memuat turun sebahagiannya untuk kegunaan mereka sendiri.

Terdapat beberapa cara untuk memuat turun foto di Instagram. Untuk gambar individu, saya lebih baik menggunakan Windows Snipping Tool atau Grab di MacOS untuk mengambil gambarnya. Perlu beberapa saat dan seketika memberikan salinan gambar yang anda lihat. Cukup buka Instagram di penyemak imbas anda dan bukannya pada telefon anda dan gunakan alat tersebut. Ringkas.

Untuk memuat turun banyak foto sekaligus di Instagram, anda memerlukan pelanjutan Chrome atau aplikasi muat turun seperti 10insta.

Pemuat turun Imej untuk Chrome

Image Downloader adalah pelanjutan penyemak imbas untuk Chrome yang menambah ikon tambahan, di mana anda boleh memuat turun banyak gambar dari Instagram. Navigasi ke halaman, pilih ikon sambungan, dan kemudian tentukan gambar yang ingin anda muat turun. Sambungan berfungsi dengan baik dan cukup fleksibel untuk membolehkan anda menentukan semua gambar dalam satu siri atau hanya gambar tertentu dalam tayangan slaid.

Muat turunGram

DownloadGram adalah laman web yang membolehkan anda memuat turun gambar dari Instagram. Anda boleh memuat turun beberapa gambar, tetapi hanya satu gambar pada satu masa. Navigasi ke URL gambar yang anda mahukan, salin URL, dan tampalkannya ke DownloadGram. Tekan kotak Muat turun dan gambar akan dimuat turun ke peranti anda untuk anda. Ia tidak berfungsi untuk keseluruhan tayangan slaid, tetapi masih cukup dipercayai untuk mendapat penjelasan di sini.

10insta.com

10insta.com adalah aplikasi telefon pintar yang membolehkan anda memuat turun banyak gambar sekaligus. Muat turun dan pasang aplikasinya, dan ia akan menambah pilihan di Instagram yang membolehkan anda menyalin, menampal, dan berkongsi URL serta memuat turun gambar individu dan beberapa gambar dari Instagram.

Inilah cara yang saya tahu untuk memuat turun banyak foto sekaligus di Instagram. Ada cara lain yang ingin anda kongsikan? Beritahu kami tentang mereka di bawah jika anda melakukannya!