Cara Mendapatkan Lebih Banyak Penghantaran kepada Pasangan

Anda boleh menghasilkan wang yang lumayan di Postmates, tetapi anda perlu menggunakan beberapa strategi pemikiran yang bijak. Cara terbaik, tentu saja, adalah dengan mendapatkan lebih banyak penghantaran. Tetapi itu lebih mudah daripada dilakukan, terutamanya memandangkan persaingan yang luas.

Cara Mendapatkan Lebih Banyak Penghantaran ke Pasca

Atas sebab itu, kami memutuskan untuk membantu anda. Ikuti terus untuk mengetahui cara mendapatkan lebih banyak penghantaran, dan menjadikan kerja anda di Postmates lebih berkesan. Ingat, ini adalah tentang memandu kurang sambil memperoleh lebih banyak pendapatan.

Cara Dapatkan Lebih Banyak Penghantaran dengan Pasangan

Berpotensi, Postmates dapat menjana banyak wang, tetapi memerlukan usaha yang tinggi. Bermula dengan petua umum, ada baiknya jika anda mengetahui kawasan tempat anda memandu. Pasti, anda boleh bergantung pada GPS, tetapi anda juga harus biasa dengan tempat-tempat terpanas di bandar.

Ini termasuk restoran, restoran, tempat makan yang paling popular, dan lain-lain. Sekiranya boleh, cuba dan hantar dekat dengan kawasan bandar ini. Pasti ada tempat di bandar anda dengan banyak restoran yang berdekatan antara satu sama lain. Cari tempat itu dan patuh padanya.

Sekiranya anda baru berpindah, atau tidak memesan makanan, jangan risau. Aplikasi Postmates untuk pemandu juga memberitahu anda mengenai tempat panas yang disebut. Kawasan ini ditandai dengan warna merah, kerana mereka adalah tempat di mana kemungkinan besar anda akan mendapat permintaan penghantaran.

Sekiranya anda tidak melihat banyak (atau mana-mana) tempat panas, mungkin Postmate lain berdekatan, dan mereka mendapat pesanan terlebih dahulu. Juga, mungkin bukan masa yang tepat untuk penghantaran.

Postmates Dapatkan Lebih Banyak Penghantaran

Masa Terbaik untuk Membuat Penghantaran

Anda sudah dapat meneka ke mana kita menuju ke bahagian ini. Terdapat masa-masa tertentu dalam sehari (dan minggu) ketika orang menggunakan Postmates paling banyak. Sudah tentu, kita bercakap mengenai hujung minggu, ketika kebanyakan orang ada di rumah, dan terlalu malas memasak sendiri.

Selain itu, anda harus bekerja pada waktu puncak, terutamanya pada waktu makan tengah hari dan makan malam. Waktu puncak mungkin sedikit berbeza, tetapi pada siang hari, antara pukul 10:00 hingga 14:00, dan pada waktu malam, antara 5:00 dan 21:00.

Kesimpulannya, anda akan membuat penghantaran Postmates paling banyak pada waktu makan malam pada hujung minggu. Tambahan pula, harga Blitz mungkin berlaku untuk pesanan ini. Ia menjana lebih banyak wang bagi setiap penghantaran, dan berlaku apabila permintaan tinggi, dan tidak ada banyak Postmates di kawasan itu. Gunakan jam Blitz seberapa banyak yang anda boleh. Anda hampir dapat menggandakan pendapatan anda sekiranya anda dapat mencapai masa-masa manis ini.

Dapatkan Lebih Banyak Penghantaran sekaligus

Berikut adalah beberapa nasihat penting, sentiasa aktifkan Auto Accept. Sekiranya anda melakukannya, anda tidak akan terlepas sebarang pesanan semasa rehat atau penghantaran yang berterusan. Mengaktifkan ciri ini mudah:

  1. Mulakan aplikasi Postmates untuk pemandu.
  2. Log masuk dan pilih Keutamaan.
  3. Dayakan Automatik untuk Menerima dengan menggerakkan slaid di sebelahnya.
  4. Sekiranya anda ingin mematikan ciri ini, anda boleh melakukannya di halaman Berhenti. Pindahkan slaid di sebelah Pesanan Baru untuk melumpuhkannya.

Dengan ciri ini, anda dapat menyusun penghantaran satu demi satu. Anda juga boleh membuat penghantaran rantaian.

Kadang kala, anda dapat mengambil banyak pesanan dari peniaga yang sama dan menyampaikannya kepada pelanggan yang tinggal di kawasan yang sama. Pesanan yang dirantai adalah kaedah terbaik untuk membuat lebih banyak penghantaran sekaligus. Cukup maklumkan kepada peniaga bahawa anda mempunyai pesanan, sahkan pesanan, dan buat pengambilan.

Kemudian, aplikasi Postmates akan menunjukkan kepada anda tempat membuat titisan, satu demi satu. Sebilangan penghantaran rantai ini juga boleh dilakukan dari lebih daripada satu peniaga. Walau apa pun, mereka adalah bonus selamat datang.

Tingkatkan Perkhidmatan Pelanggan Anda

Perkara lain yang perlu diperhatikan ialah anda harus sentiasa memberikan kepuasan kepada pelanggan. Bersikap sopan dan berkomunikasi. Sekiranya anda tidak pasti mengenai sesuatu, tanyakan kepada mereka daripada membuat keputusan yang tergesa-gesa.

Beritahu pelanggan jika anda terlambat kerana kesesakan lalu lintas, dll. Cuba dan perbualan semula jadi semasa berhenti. Sekiranya pelanggan mengalami hari yang buruk, jangan membalasnya. Kekal tenang dan menyenangkan setiap masa.

Sekiranya anda bersikap sopan, pelanggan cenderung memberi anda petua. Ini juga akan meningkatkan peluang mereka memesan melalui Postmates lagi, jadi ini adalah situasi menang-menang.

Perkara lain yang dihargai oleh pelanggan, selain kesopanan, adalah penghantaran cepat. Kadang-kadang lalu lintas dan faktor lain menghalang, tetapi selalunya, ini bergantung kepada anda. Hormati undang-undang, tetapi cuba lakukan penghantaran secepat mungkin.

Postmates Lebih Banyak Penghantaran

Keadaan akan bertambah baik

Seperti pekerjaan apa pun, penghantaran dengan Postmates memerlukan beberapa latihan. Semakin banyak anda bekerja, semakin baik anda menjadi. Dan ini akan diterjemahkan kepada lebih banyak penghantaran dan lebih banyak wang untuk anda. Ingatlah untuk terus berhati-hati di jalan raya, dan berhati-hati ketika menangani pesanan pelanggan.

Ini bukan hanya mengenai jumlah penurunan, tetapi juga mengenai keberkesanan. Selalunya, anda akan mendapat lebih banyak wang dengan penghantaran yang lebih sedikit. Dan jika anda boleh, cubalah bekerja pada hujung minggu sebanyak mungkin.

Adakah terdapat petua yang ingin anda pasti? Bagaimana Postmates berfungsi untuk anda? Beri kami komen di bahagian bawah dan beritahu kami.