Cara Melepaskan Ring Ring dari Akaun

Cincin bukan sahaja mengetuk kepala singa berkelas ke abad ke-21, tetapi singa itu tahu dengan tepat siapa pemiliknya. Sebagai tambahan, kebanyakan perintah bel pintu Ring "dimiliki" oleh satu pengguna, yang tidak jauh berbeza dengan alat IoT lain.

Cara Melepaskan Ring Ring dari Akaun

Tetapi bagaimana Ring menentukan pemilikan, tepatnya? Bagaimana anda boleh mengeluarkan bel pintu atau sebarang alat Ring lain dari akaun anda? Baca terus untuk mencari jawapan kepada soalan-soalan ini dan dapatkan pemahaman yang lebih baik mengenai cara menguruskan bel pintu Ring anda.

Siapa Wrangler Singa?

Ringkasnya, Ring memberikan pemilikan ke akaun yang digunakan untuk penyiapan awal. Kemudian bel pintu, atau mana-mana peranti Ring lain, dimiliki oleh akaun tersebut. Dengan kata lain, pemilikan dihubungkan dengan alamat e-mel pengguna dan pemiliknya adalah satu-satunya orang yang dapat memindahkan hak ke akaun lain. Mengapa ini penting?

Pemilik Ring adalah satu-satunya orang yang dapat mengeluarkan bel pintu dari akaun dan menetapkan semula peranti. Dia adalah pengguna yang menetapkan status Tetamu dan Pengguna Dikongsi dan mempunyai tahap kawalan tertinggi pada peranti. Berikut adalah senarai kebenaran pemilik Ring.

  1. Akses senarai pengguna melalui Tetapan Lokasi.
  2. Kebenaran untuk membuang satu atau lebih pengguna.
  3. Penyesuaian tetapan pemantauan loceng pintu.
  4. Kawalan penuh terhadap tetapan Lokasi (lihat, edit, hapus).
  5. Tambah / alih keluar peranti melalui Stesen Pangkalan.
  6. Kawalan konfigurasi peranti.
  7. Kawalan penuh ke Stesen Pangkalan.
  8. Keupayaan untuk menukar alamat, pembayaran, atau maklumat akaun.
  9. Tukar dan tetapkan kod akses untuk pengguna lain.
  10. Hadkan akses ke loceng pintu.
  11. Lengan atau melucutkan senjata sistem penggera.

    tanggalkan loceng pintu deringan

Nota PENTING

Lokasi loceng loceng loceng hanya boleh dimiliki oleh satu pemilik, tetapi sistem tidak membatasi jumlah pengguna dan peranannya. Lebih-lebih lagi, satu pengguna boleh mempunyai peranan yang berbeza di lokasi yang berbeza. Contohnya, anda boleh menjadi pemilik di satu alamat dan Pengguna Tetamu atau Dikongsi di alamat lain.

Walau apa pun, pemilikan loceng pintu adalah salah satu ciri keselamatan yang paling penting. Ini menghalang penyetelan semula dan penukaran semula akaun secara sukarela jika bel pintu dicuri. Pada masa yang sama, anda boleh mengeluarkan peranti dengan mudah dan memindahkan kawalan jika anda memutuskan untuk menjualnya.

Melepaskan Ring Ring dari Akaun

Setelah anda mendapat hak istimewa pemilik, mengeluarkan bel pintu adalah mudah. Ini adalah langkah-langkah yang diperlukan.

Langkah 1

Lancarkan aplikasi Ring di telefon pintar anda untuk mengakses papan pemuka utama. Menu karusel di bahagian atas skrin memaparkan semua peranti anda yang bersambung. Cari loceng pintu anda dan ketuk untuk mengakses lebih banyak tetapan.

keluarkan loceng pintu dering dari akaun

Langkah 2

Tekan ikon roda gigi di kanan atas skrin untuk mengakses tetapan bel pintu. Anda akan melihat butang besar "Buang Peranti" di bahagian bawah skrin. Ketuk dan sahkan pilihan anda di tetingkap pop timbul.

keluarkan peranti

Loceng pintu kini terputus dari akaun anda. Anda boleh kembali dan memastikannya tidak lagi muncul dalam senarai peranti yang disambungkan.

Pilihan Lain untuk Menukar Tetapan Peranti

Menu Tetapan Peranti membolehkan anda menukar nama dan lokasi bel pintu. Di sini, anda juga boleh mendapatkan akses pantas ke video pemasangan. Untuk membuat perubahan, ketuk bidang yang ditentukan, masukkan maklumat baru, dan tekan save atau selesai agar perubahan tersebut berlaku.

Sekiranya anda mengetuk anak panah belakang (sudut kiri atas skrin), anda mengakses papan pemuka bel pintu utama. Menu ini membolehkan anda mengubah pemberitahuan, amaran dering, dan amaran gerakan. Yang penting ialah makluman ini khusus untuk peranti. Ini bermakna bahawa jika anda mematikannya di iPhone, mereka masih akan muncul di iPad anda, dengan andaian anda menggunakan aplikasi Ring di kedua alat.

Catatan: Mematikan amaran tidak bermaksud loceng pintu berhenti merakam aktiviti jika anda mengaktifkan Rakaman Awan. Anda hanya berhenti menerima pemberitahuan untuk amaran tertentu dan boleh kembali untuk melihat semua rakaman.

Mengeluarkan Pemilik Ring Lama

Mungkin memerlukan sedikit masa dan beberapa langkah untuk membuang pemilik lama dan memberikan yang baru, tetapi prosesnya agak mudah. Pertama, pemilik lama perlu membuang kaedah pembayaran dari akaun Ring. Ini tidak dapat dilakukan melalui aplikasi; anda perlu mengakses Ring di desktop.

Kemudian dia perlu menghubungi sokongan pelanggan Ring dan membatalkan rancangan langganan. Setelah selesai, pemilik baru dapat memuat turun aplikasi Ring dan menetapkan semula loceng pintu. Selepas tetapan semula, bel pintu akan hilang dari akaun pemilik lama.

Petua: Terdapat tiga cara untuk menghubungi sokongan Ring - melalui aplikasi, memulakan sembang melalui laman web rasmi, atau menghubungi syarikat - nombor telefon AS adalah 1-800-656-1918. Terdapat juga beberapa kedai batu bata dan mortar, tetapi ini hanya terletak di AZ dan CA.

Ring, Ring ... Siapa Ada?

Untuk merakam, anda boleh mengeluarkan bel pintu Ring dari aplikasi proprietari. Pilih perangkat, ketuk ikon roda gigi, dan tekan "Buang Perangkat". Yang penting ialah anda sebagai pemilik loceng pintu mendapat keistimewaan pentadbiran.

Apa pengalaman anda menggunakan bel pintu Ring? Adakah anda mempunyai peranti lain dari syarikat? Beritahu kami lebih banyak di bahagian komen di bawah.