Cara memuat turun Pokémon Go di iPhone UK: Dapatkan Pikachu di iOS SEKARANG

Pokémon Go telah tersedia di AS selama berminggu-minggu, tetapi hari ini akhirnya dilancarkan ke UK. Itu bermakna pelatih Poke di UK kini dapat mengalami keajaiban Pokémon Go, dan ketahui sendiri mengapa dunia ini telah ribut.

Cara memuat turun Pokémon Go di iPhone UK: Dapatkan Pikachu di iOS SEKARANG

Sebelum hari ini, Pokémon Go cukup menjengkelkan untuk memuat turun di UK, dan melibatkan proses yang panjang yang mungkin masih perlu dilakukan. Isu utama? Anda harus menyediakan akaun iTunes AS lengkap dengan alamat e-mel baru untuk memuat turun Aplikasi Pokémon Go, dan kemudian beralih ke akaun lama anda selepas itu.

Namun, sekarang Pokémon Go secara rasmi keluar di UK, lebih mudah untuk memuat turun - dan anda bahkan tidak perlu menyelidiki Tetapan anda. Untuk mendapatkan Pokémon Go pada iPhone anda, cukup cari di App Store, atau tekan pautan ini untuk dibawa terus ke sana. Selepas itu, hanya memuat turun dan memasang aplikasi seperti yang anda lakukan. Walaupun ini menandakan berakhirnya proses pemasangan, ini hanya permulaan perjalanan panjang anda untuk menjadi master Pokémon. Nasib baik untuk anda, kami telah mengumpulkan pelbagai petua dan trik untuk membantu anda mencapai kepantasan - dan bahkan kami akan menunjukkan kepada anda cara menjaring Pikachu.

CATATAN: Sekiranya seperti banyak daripada kita, anda telah melancarkan senjata dan sudah memuat turun aplikasinya melalui kaedah akaun iTunes AS yang lebih panjang di bawah, menukar lebih mudah. Padamkan sahaja Pokémon Go dan muat turun semula dari UK App Store sebagai gantinya. Setelah anda log masuk dengan maklumat akaun anda yang ada, inventori dan Pokémon anda akan dipulihkan.

Cara memuat turun Pokémon Go sebelum keluar di mana anda tinggal

  1. Apple menjadikannya agak sukar untuk memuat turun aplikasi dari negara yang berbeza, tetapi tutorial ini menjadikannya mudah, jadi anda akan berlatih dalam masa yang singkat. Perkara utama yang perlu anda lakukan ialah membuat akaun iTunes AS, dan anda boleh melakukan semua ini pada iPhone anda dalam masa kurang dari dua puluh minit.
  2. Perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah keluar dari ID Apple semasa anda. Anda boleh melakukannya di App Store dengan menatal ke bahagian bawah skrin dan kemudian memilih Keluar.
  3. Setelah selesai, pergi ke Tetapan pada iPhone anda, dan kemudian Umum | Bahasa & Wilayah dan tetapkan lokasi anda ke AS.caranya_to_download_pokemon_go_on_iphone_uk_ios_1
  4. Selepas itu, anda perlu pergi ke App Store, dan cuba memasang aplikasi percuma. Oleh kerana anda tidak log masuk, anda akan diminta untuk membuat ID Apple baru, dan di sinilah permulaan fiddly bit.
  5. Untuk menyediakan akaun, anda memerlukan alamat e-mel yang sah yang tidak dikaitkan dengan akaun yang ada, dan alamat penagihan AS yang sah. Jangan bimbang, walaupun Pokémon Go adalah aplikasi percuma, setiap akaun Apple ID memerlukan maklumat ini.bagaimana_untuk turun_pokemon_go_iphone_uk_ios_2
  6. Sekiranya anda menggunakan Gmail dan ingin menjadi licik, ada cara untuk mengelakkan membuat alamat e-mel baru sepenuhnya: cukup berhenti di mana sahaja sebelum tanda @ dan huruf pertama di alamat lama anda dan ia akan dikira sebagai yang baru - tetapi anda masih akan menerima e-mel pengesahan anda.
  7. Setelah selesai, ikuti langkah-langkah untuk menyelesaikan penyediaan akaun anda. Sekiranya anda melakukan ini di iPhone anda, yang perlu anda lakukan sekarang adalah mencari "Pokemon Go" di App Store dan memuat turunnya.bagaimana_untuk memuat turun_pokemon_go_iphone_uk_ios_3
  8. Setelah aplikasi dimuat turun, semua yang perlu anda lakukan ialah kembali ke App Store dan log masuk ke Apple ID anda yang ada. Juga, kembali ke Jeneral | Tetapan | Bahasa & Wilayah dan pastikan telefon anda ditetapkan kembali ke UK. Diisih.