Cara Membebaskan Mercenary dalam Risiko Hujan 2

Mercenary adalah salah satu watak Risk of Rain 2 yang boleh dimainkan. Gaya permainannya tertumpu pada serangan teknikal dan memanfaatkan kebal yang diberikan oleh kemahirannya. Oleh itu, dia antara watak yang paling mencabar untuk dikuasai.

Cara Membuka Mercenary dalam Risiko Hujan 2

Sekiranya anda ingin mengetahui cara membuka kunci Mercenary in Risk of Rain 2, anda beruntung. Kami akan merangkumi kaedah untuk membuka kunci dia dan kemahirannya.

Maklumat Asas Mercenary

Memegang katana Jepun, Mercenary adalah watak hanya jarak dekat. Sebagai watak hanya jarak dekat, anda mungkin menganggap bahawa serangan jarak jauh adalah kelemahan yang ketara. Namun, dia mempunyai beberapa serangan yang memungkinkannya melakukan teleport ke arah musuh-musuhnya atau memberinya kebal.

Mempunyai kebolehan inilah yang menjadikan Mercenary sebagai watak yang mencabar untuk dikuasai. Dia mengalami serangan jarak jauh, tetapi itu adalah keterampilan yang memiliki enam saat cooldown. Tempoh cooldown yang panjang tidak boleh dipercayai dalam situasi tertentu.

Sebaliknya, anda harus bergerak di sekitar serangan musuh dan memilih masa untuk menyerang. Syukurlah, dia melakukan banyak kerosakan dengan serangannya, menjadikannya watak berisiko tinggi-tinggi. Mereka yang menguasai kemahiran Mercenary boleh mendatangkan malapetaka di medan perang.

Mercenary tidak tersedia pada mulanya. Untuk bermain seperti dia, anda mesti memasukkannya ke dalam senarai anda.

Cara Membebaskan Mercenary dalam Risiko Hujan 2

Mercenary sangat popular, dan banyak pemain suka menambahkannya ke daftar mereka, tetapi mendapatkannya adalah perkara lain. Terdapat unsur kebetulan yang anda perlukan untuk membukanya. Prosesnya melibatkan mencari Portal Celestial.

Celestial Portals lebih senang dicari setelah membersihkan Rallypoint Delta, yang berlaku bagi kebanyakan pemain. Namun, beberapa pemain telah bersuara, melaporkan bahawa mereka tidak bertemu setelah mengalahkan Rallypoint Delta. Bagi pemain ini, mereka menemui Celestial Portals pada titik permainan secara rawak.

Ada juga yang mengatakan bahawa mereka menjumpainya sebelum membersihkan Rallypoint Delta. Terlepas dari laporan ini, satu perkara pasti. Sebagai pemain tanpa Mercenary, anda harus terus bermain sehingga anda menjumpainya.

Dengan elemen keberuntungan dan peluang ini dijelaskan, mari kita lihat langkah-langkahnya:

Mencari Portal Langit dan Memasuki

  1. Masukkan Portal Celestial sekiranya anda menjumpainya.

  2. Berkeliaran sehingga anda menemui Obelisk.

  3. Dekati Obelisk.

Sekiranya anda berjaya menemui Portal Celestial lebih awal, anda harus memasukkannya. Anda mungkin tidak akan bertuah ini lagi.

Berinteraksi dengan Obelisk

  1. Apabila anda menghampiri Obelisk, anda boleh berinteraksi dengannya.
  2. Anda akan menghadapi pilihan untuk "menghilangkan diri dari kewujudan".

  3. Pilih pilihan untuk menghapuskan diri anda.

  4. Tonton ketika watak anda mengorbankan diri mereka sendiri.

  5. Selepas pengorbanan itu, anda akan membuka kunci pencapaian "True Respite".

  6. Anda akan membuka kunci Mercenary selepas penderitaan ini.

Prosesnya akan menyebabkan jangka masa anda tamat sebelum waktunya. Walau bagaimanapun, ganjaran untuk membuka Mercenary sangat berbaloi.

Sekiranya anda berjaya menemui Celestial Portal sebelum mengalahkan Rallypoint Delta, maka anda bernasib baik. Bagi mereka yang menghadapi masalah mencari portal, anda mengalami nasib buruk. Konsensus adalah bahawa Celestial Portals muncul secara rawak tetapi mengalahkan Rallypoint Delta meningkatkan peluang anda untuk muncul sangat.

Cara Membuka Kemahiran Mercenary dalam Risiko Hujan 2

Malangnya, membuka kunci watak yang disukai ini tidak semestinya anda boleh menggunakannya "luar kotak". Mercenary tidak dilengkapi dengan semua kemahirannya, dan ada beberapa yang mesti anda buka dengan menyelesaikan cabaran. Mari kita lihat semua kemahiran yang perlu dibuka.

Rising Thunder

Rising Thunder penting untuk dibuka. Untuk mendapatkannya, anda perlu melengkapkan pencapaian bernama "Mercenary: Demon of the Skies."

Cabarannya terdengar sederhana, tetapi sebenarnya, ia memerlukan sedikit persiapan. Anda mesti berada di udara selama 30 saat penuh.

Item yang anda perlukan untuk bertahan selama 30 saat adalah:

  • Sebilangan Bulu Hoppo

  • H3AD-5T v2

  • Sebanyak Majalah Cadangan yang anda boleh bawa

  • Beberapa Afterburner Lampu Sulit

  • Beberapa Ketua Alien

Cari tempat yang tinggi untuk melompat, seperti tebing atau bangunan tinggi. Selepas melompat, anda boleh melompat dua kali dan menggunakan kedua-dua kemampuan Blinding Assault dan Eviscerate untuk menghantar diri ke atas. Sekiranya kedua-dua kemahiran itu tidak tersedia, Whirlwind berfungsi dengan secubit.

Ingatlah bahawa jika kaki anda bersentuhan dengan musuh terbang, anda harus bermula dari awal. Ini akan membantu jika anda mengikat kemampuan Blinding Assault anda sehingga anda tidak akan mendarat. Urutan terbaik adalah menggunakan Eviscerate, kemudian gunakan Blinding Assault sebelum diakhiri dengan Whirlwind.

Cuba utamakan bermula dengan Eviscerate.

Apabila selesai dengan betul, anda akan dilancarkan sepanjang masa dan membuka kunci Rising Thunder.

Angin Menghiris

Pencapaian yang berkaitan dengan kemampuan Slicing Winds disebut "Mercenary: Ethereal." Pencapaian ini memerlukan pemain untuk melancarkan percubaan Prismatik sepenuhnya tanpa kehilangan HP dan terkena. Perisai tidak dianggap terkena, jadi anda boleh membawanya bersama-sama untuk membuka Slicing Winds.

Oleh kerana Percubaan Prismatik sering berubah, kami tidak dapat memberitahu anda semua perinciannya. Namun, tujuannya mudah, mengelakkan kerosakan dan menyelesaikan percubaan.

Oleh kerana percubaan sudah selesai, anda hanya perlu menguasai satu percubaan untuk mengalahkannya dan membuka kunci Slicing Winds. Terus berlatih sehingga anda berjaya mengalahkan Percubaan Prismatik tanpa menerima kerosakan.

Serangan Buta

Blinding Assault agak mudah untuk dibuka. Ia akan membantu jika anda juga dapat membuka kunci Rising Thunder kerana anda tidak akan dapat mengapung selama 30 saat di udara tanpanya. Pencapaian untuk membuka Blinding Assault adalah "Mercenary: Flash of Blades."

Semasa anda bermain sebagai Mercenary, anda hanya perlu menggunakan 20 kemampuan dalam masa 10 saat. Anda boleh melengkapkan beberapa item yang menjadikan membuka kunci Blinding Assault sangat remeh.

  • Penglihatan Bidaah

  • Majalah Sandaran

  • Afterburners lampu keras

  • Otak otak

Item ini akan membolehkan anda menggunakan kemahiran dengan cepat, dan pada saat 10 saat berlalu, anda akan menggunakan lebih dari cukup kemahiran untuk membuka kunci Blinding Assault.

Soalan Lazim Tambahan

Siapa Mercenary yang Berisiko Hujan 2?

Identiti Mercenary adalah misteri. Menurut permainan, Mercenary memberi semangat kepada semua orang yang mendengarnya. Di luar itu, kita tidak tahu banyak perkara lain tentang dia.

Apakah Kemahiran Mercenary dalam Risiko Hujan 2?

Mercenary mempunyai beberapa kemahiran untuk ditawarkan jika anda bersedia melakukan kerja untuk mendapatkannya. Ia merangkumi:

• Peningkatan Cybernetic

• Pedang Laser

• Puting beliung

• Rising Thunder

• Serangan Buta / Serangan Berfokus

• Eviscerate

• Menghiris Angin

Hapuskan Diri Anda Dari Kehadiran

Mercenary sebenarnya adalah sosok misteri, dengan hampir tidak ada yang diketahui tentangnya. Malah cara pemain membukanya adalah pelik. Namun, setelah anda memasukkannya ke dalam daftar dan menguasai kemahirannya, anda dapat menikmati hasil kerja anda dan menggunakannya untuk menghilangkan musuh di medan perang.

Bilakah anda menjumpai Portal Celestial pertama anda? Apa reaksi anda semasa anda menghilangkan diri? Beritahu kami di bahagian komen di bawah.