Bagaimana Mendapatkan GUI Trolling Terunggul di Roblox

Setiap bulan, platform penciptaan permainan Roblox masih mempunyai berjuta-juta pengguna membuat kandungan baru, bermain permainan, atau hanya bersosialisasi di platform inovatif ini.

Bagaimana Mendapatkan GUI Trolling Terunggul di Roblox

Tetapi seperti kebanyakan permainan dalam permainan yang sering tidak mempunyai ciri keselamatan, atau seperti permainan yang membenarkan kebebasan pemain mereka terlalu banyak, seseorang akhirnya membuat eksploitasi. Satu yang boleh mematahkan permainan dalam setiap makna perkataan. Eksploitasi itu dikenali sebagai Ultimate Trolling GUI dan sangat sukar untuk ditangkap sejak ia keluar.

Apakah GUI Trolling Terunggul?

Ramai orang bahkan tidak tahu apa itu GUI, tetapi mereka masih mahu melompat kereta ketika mereka melihat semua perkara menarik yang dilakukan oleh anak-anak lain.

Pertama, penting untuk anda memahami perbezaan antara HUD dan GUI. HUD bermaksud Heads Up Display, GUI untuk Antara Muka Pengguna Grafik.

Roblox Dapatkan GUI Trolling Terunggul

Pada dasarnya, HUD hanya memaparkan maklumat dan keterangan yang berkaitan dengan watak atau watak yang anda kendalikan sebagai pemain. Anggap ini sebagai komponen yang lebih kecil atau elemen GUI.

Cara Mendapatkan GUI Trolling Ultimate

GUI pada dasarnya adalah antara muka yang terdiri daripada pelbagai elemen, beberapa di antaranya anda boleh berinteraksi dengannya. GUI mengandungi HUD tetapi juga butang, slaid, menu, tetapan, dan sebagainya. Dalam kes GUI atau UTG Ultimate Trolling, ini melebihi Godmode pada kebanyakan pelayan dan permainan Roblox.

Menambah GUI Trolling Terunggul

Seperti GUI lain, GUI Ultimate Trolling pada dasarnya adalah skrip. Untuk menggunakannya dalam permainan Roblox anda, anda harus menambahkan skrip itu sendiri.

antara muka studio roblox

Pertama, buka antara muka Roblox Studio anda dan pergi ke tab Menu Skrip. Dari tetingkap Explorer di sebelah kanan, pilih pilihan ServerScriptService dan klik dua kali pada fungsi Skrip.

Selepas itu, taipkan baris berikut.

  1. tempatan dibenarkan = {“”}

    Di sinilah anda memasukkan nama anda dan mana-mana nama pemain lain yang ingin anda akses ke GUI Ultimate Trolling.

  2. Pemain.PlayerDitambah: Sambungkan {Fungsi (Pemain)

    untuk i, v secara berpasangan (dibenarkan) pemain doif.Nama == v kemudian

    memerlukan (ID): Fire (player.name)

Menjana ID

ID adalah sesuatu yang anda dapat dari pelbagai pautan pastebin orang yang berkongsi UTG untuk Roblox. Ini boleh bermakna beberapa percubaan dan ralat dari pihak anda, kerana tidak semua versi kini disokong lagi.

Di mana untuk mencari UTG yang berfungsi?

Di sinilah keadaan menjengkelkan. Anda masih dapat melihat pemain Roblox yang aktif menyalahgunakan UTG dalam video YouTube mereka dan meminta pentadbir menangani masalah tersebut.

Tetapi walaupun pemikir Roblox tidak menindaklanjuti ini sekeras yang pernah mereka lakukan, masih ada kekurangan ketersediaan untuk versi UTG yang berfungsi. Kenapa begitu?

Pertama sekali, tidak semua pemain yang menggunakan UTG dalam permainan mereka sebenarnya cenderung untuk berkongsi skrip. Kedua, kebanyakan forum yang menguruskan skrip seperti, seperti V3rmilion, sukar untuk mendaftar dan mendapatkan akses ke topik maklumat yang lebih sensitif.

Beberapa laman web atau YouTuber juga hanya memerhatikan penonton dengan janji-janji skrip UTG setelah berlangganan. Oleh itu, sukar untuk mencari UTG yang berfungsi dari sumber yang boleh dipercayai. Terutama yang belum dilarang.

Tempat Perhatian

Seperti yang telah disebutkan, forum V3rmillion adalah tempat yang baik untuk bermula. Tetapi mungkin memerlukan sedikit masa untuk mencari apa yang anda cari. Luangkan sedikit masa di forum, bersabar, dan akhirnya anda mungkin salah seorang yang bertuah yang mendapatnya.

Perpustakaan Roblox juga menjadi pilihan. Walau bagaimanapun, kemas kini terakhir pada skrip UTG yang disiarkan di sana dilakukan pada musim panas 2019. Oleh itu, tidak jelas sejauh mana skrip itu boleh dipercayai dan berapa banyak permainan yang boleh anda tambahkan kepadanya.

Terutama kerana ia mempunyai penilaian yang sangat sedikit. Ini juga bukan sesuatu yang mungkin boleh anda tambahkan pada permainan orang lain. Ini masih merupakan GUI yang menyeronokkan tetapi mungkin tidak berfungsi seperti yang diinginkan oleh beberapa pengguna.

Alternatif untuk UTG?

Tidak ada alternatif yang diketahui untuk UTG. Sudah tentu ada eksploitasi kecil lain yang ada, tetapi kebanyakannya cepat ditangani sebaik sahaja menjadi pengetahuan umum.

UTG, yang dikembangkan oleh Pristh dan Drahazar, benar-benar unik. Tetapi sayangnya, membuatnya bekerja dengan potensi maksimum menjadi semakin sukar. Sudah tentu, jika anda menginginkannya lebih daripada permainan dan pelayan anda.

Cubalah Pengalaman Vanilla untuk Perubahan

Memandangkan UTG adalah unicorn digital Roblox akhir-akhir ini, tidak ada salahnya anda mencuba pendekatan lain di platform. Sebagai contoh, kapan terakhir kali anda mencuba menggunakan Roblox dengan ciri dan tambahan minimum?

Walaupun kami tidak dapat mencari penyelesaian baru untuk mengintegrasikan UTG, kami berharap dapat mendengar daripada orang yang mempunyai lebih banyak keberuntungan. Sekiranya anda berjaya mendapatkan unduhan skrip atau penyatuan selepas semua tampalan baru-baru ini, pastikan untuk memberi tahu kami di bahagian komen di bawah.