Adakah Nike Run Club Tepat di Treadmill?

Apl dan alat boleh membuat senaman menyeronokkan. Ini memotivasi apabila anda dapat mengesan kemajuan anda dan melihat hasilnya dalam jumlah dengan mudah. Selalu bagus untuk mengesan kemajuan anda dalam masa nyata, sama ada anda ingin menurunkan berat badan atau membina otot.

Adakah Nike Run Club Tepat di Treadmill?

Aplikasi Nike Run Club boleh menjadi pendamping yang sangat baik ketika anda berlari di sekitar blok pada hari cerah yang indah. Tetapi bagaimana jika cuaca tidak begitu baik? Bolehkah anda menggunakannya di treadmill di gim? Baca artikel untuk mengetahui.

Nike Run Club dan Latihan Dalam

Cuaca buruk tidak boleh menghalang anda daripada bersenam. Terdapat banyak cara untuk melakukannya di rumah atau gimnasium. Sekiranya anda masih mahu menggunakan aplikasi Nike Run Club semasa berjalan di treadmill, kami mempunyai berita baik untuk anda - lebih dari mungkin. Aplikasi ini mempunyai ciri yang direka untuk tujuan khusus ini. Matlamat Nike adalah menjadi rakan senaman anda di mana sahaja.

Satu-satunya perkara yang perlu anda lakukan ialah menukar aplikasi ke mod Indoor, dan anda boleh pergi. Ia sesuai dengan berjalan di atas treadmill. Sekiranya anda memutuskan untuk terus berlari di luar rumah, anda perlu menetapkan modnya kembali ke Luar, dan itu saja.

Mod Dalaman harus dipilih ketika anda menggunakan aplikasi NRC pada iPod, rangkaian mudah alih anda dilumpuhkan, dan mod Pesawat aktif di telefon anda.

Menurut Nike, aplikasi ini dapat mengesan jalan treadmill anda dengan cukup tepat, dan boleh dipercayai di dalam rumah. Anda sentiasa dapat memeriksa sejarah berjalan dengan membuka tab Aktiviti dan kemudian memilih tab Sejarah. Anda akan dapat melihat semua larian anda disenaraikan dari yang terbaru hingga yang pertama direkodkan.

Sudah tentu, seperti semua aplikasi penjejakan kecergasan berasaskan GPS, NRC tidak 100% tepat, tetapi jauh lebih baik daripada kaunter langkah terbina dalam telefon anda. Ia juga merupakan alat yang jauh lebih dipercayai daripada kebanyakan pesaingnya. Mengambil semua itu, kecuali anda seorang atlet profesional, aplikasi NRC tidak akan mempengaruhi rutin latihan anda atau mengurangkan hasil anda.

Perhatikan bahawa Apple Watch dan Android Wear hanya membolehkan anda melihat lima larian terbaru.

Adakah Nike Run Club Tepat di Treadmill

Apa Jenis Larian yang Disokong oleh Aplikasi?

Aplikasi Nike Run Club bukan sahaja menjejaki larian dalaman anda, tetapi juga menyediakan pelbagai larian yang boleh anda gunakan. Kadang-kadang anda akan merasa seperti berjoging dan merehatkan otot anda, dan kadang-kadang anda akan berada dalam mood untuk berlari dengan laju dan berkelajuan tinggi. Aplikasi NRC mengetahuinya dan membolehkan anda memilih jenis larian yang sesuai dengan majlis ini.

Pertama sekali, ada yang Dasar - tidak ada peraturan. Masa dan jarak anda tidak terhad. Terdapat juga jarak Jarak, di mana waktunya tidak penting, tetapi anda menetapkan jarak yang ingin anda lalui.

Terdapat juga sebaliknya - apabila anda menetapkan tempoh latihan anda, tetapi tidak kira sejauh mana anda akan sampai. Speed ​​Speed ​​membolehkan anda menandai pusingan secara manual, sementara Audio Guided Run bertindak sebagai pelatih peribadi yang akan membimbing anda sepanjang larian. Anda boleh memuat turunnya ke telefon atau jam tangan Apple anda.

Apa Yang Boleh Anda Lakukan dengan Aplikasi Nike Run Club?

NRC memberi anda beberapa pilihan menarik untuk menjadikan aktiviti fizikal anda menyeronokkan.

Aplikasi Kesihatan Apple

Adakah anda tahu anda boleh menghubungkan aplikasi ini ke aplikasi Apple Health? Itu mungkin kaedah terbaik untuk mengawasi semua tabiat yang berkaitan dengan kesihatan anda dan memantau tahap tenaga, degupan jantung anda, dan banyak lagi.

Inilah cara anda dapat melakukannya pada kali pertama anda menyediakan aplikasi NRC:

  1. Skrin Apa yang Baru akan muncul terlebih dahulu. Selepas itu, ketik butang OK, Mari Kita Pergi.
  2. NRC akan meminta anda untuk menyetujui menghantar data anda ke aplikasi Apple Health.
  3. Ketuk Selesai untuk menyelesaikan.

Sekiranya anda cuba menyambungkan aplikasi ini setelah lama menggunakan NRC, ikuti langkah berikut:

  1. Pergi ke aplikasi Tetapan di telefon anda.
  2. Tatal untuk mencari Privasi dan ketik untuk membuka.
  3. Sekarang, pilih Health dan kemudian Nike Run Club.
  4. Pada skrin ini, anda boleh memilih apa yang ingin anda hantar ke aplikasi Kesihatan: Tenaga Aktif, Denyut Jantung, Berjalan + Jarak Berlari, dan Latihan.
  5. Setelah selesai, anda akan dapat melihat maklumat ini dalam aplikasi Kesihatan.

Monitor Kadar Jantung

Terima kasih kepada Bluetooth, anda juga boleh menyambungkan monitor denyut jantung dengan aplikasi NRC anda. Ini caranya.

Untuk pengguna iOS:

  1. Pergi ke aplikasi Tetapan dan pilih Bluetooth.
  2. Buka monitor degupan jantung dan tetapkan ke Connected.
  3. Dari Skrin utama, pilih Kesihatan.
  4. Cari Sumber dan ketik untuk membuka, dan kemudian ketuk Nike Run Club.
  5. Tukar Denyutan Jantung ke Hidup.
  6. Pergi ke aplikasi NRC dan buka tetapan untuk memeriksa apakah Denyut Jantung dihidupkan.

Untuk pengguna Android:

  1. Lancarkan aplikasi Tetapan dan pergi ke tetapan Bluetooth.
  2. Pilih monitor degupan jantung dan sambungkannya.
  3. Lancarkan aplikasi NRC dan pergi ke tetapan.
  4. Hidupkan Denyut Jantung dan anda sudah bersedia untuk berlari.

    Kelab Nike Run

Siapa Kata Anda Tidak Mempunyai Syarikat?

Alasan ini tidak lagi berfungsi. Sekiranya anda tidak suka berlari sendiri, kini anda mempunyai pasangan yang sempurna dengan pelbagai tip berguna dalam topi mereka. Jejaki larian anda dengan tepat dan dapatkan bantuan daripada atlet profesional yang membimbing anda menjalani latihan anda. Aplikasi Nike Run Club dapat melakukan semua ini untuk anda, sama ada anda berlari di taman atau di treadmill.

Adakah anda lebih suka senaman NRC dalaman atau luaran? Adakah aplikasi ini tepat semasa treadmill anda dijalankan? Beritahu kami di bahagian komen di bawah.